16 maj

Meningen var att jag skulle sammanfatta min långhelg, men jag tror seriöst inte att jag orkar det. Jag har gjort saker varje dag så inlägget skulle ta en evighet att skriva och jag är väldigt trött idag så jag tror tyvärr inte att jag orkar skriva allt. Men jag har haft en toppen helg så jag är väldigt nöjd :)


Idag har jag bara glidit omkring i myskläder och kollat på film och suttit vid datorn.

Av en ren slump hittade jag filmen "A walk to remember" på tv4film, jättebra, jättefin och jättesorglig film. Efter halva filmen gråter man typ hela tiden. I alla fall jag.



Kollade även på sista avsnittet på säsong 1 av Vampire Diaries för en timme sen ungefär. Så jääädra spännande nu va! Självklart att det skulle vara sista avsnittet också.. Hoppas säsong 2 börjar visas snart :) haha, fast det lär nog dröja ett tag.



Nu ska jag ner och göra lite kvällsmat, var ett tag sen.

Ha det bäst, kramar!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Det låter som om du haft en rolig vecka! =) Kul att träffa så mycket kompisar.



Under långhelgen har jag inte gjort något speciellt, jag har träffat en nära vän, och vi har haft lika roligt som alltid! Vi har kollat film hos varandra och käkat godis och allt sånt där. Helt perfekta filmkvällar med andra ord! :D



För att berätta lite om min vecka som kommer, så är den ganska lugn. Imorgon har vi stoppdag, då vi ska ta igen en massa missade saker. Jag har ingenting att ta igen, så det blir antagligen bara en massa extrauppgifter som jag får pyssla med. Inget betygsviktigt alltså. ;)



Kram!

/Beccy

2010-05-17 @ 19:05:04
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

VD i mitt hjärta ! :o

2010-05-20 @ 23:25:08
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0