5:e maj

Jag uppdaterar bara lite snabbt eftersom jag snart behöver hoppa i sängen, men kan berätta lite kort om dagen.

Vi kan börja med gympan. Jag trodde jag skulle ramla ihop och dö! Herregud vilken kass kondition jag har. Vi skulle springa 5 varv på 15 minuter, alltså 2 km. Eftersom jag har sån kass kondition så blev det att jag gick ganska mycket, inte bra! Jag försökte peppa mig själv att  "Kom igen nu förfan!!". Samtidigt som jag tänker tanken tar den andra tanken över "Nej, fan jag orkar inte mer" och då slutar jag springa.. blev att jag sprang, gick, sprang, gick osv..
Hur som helst så fick jag en tid på 15,25. Dock inte godkänt..  Men det är bra för att vara mig. Det kommer en ny chans i tvåan och då jävlar ska jag klara av det! Måste bygga upp konditionen, har ju ett helt år på mig ;)

Efter skolan så var jag på Gina med Malin och Julia, hittade två tröjor för 29 kr :O!! Awesome :D
Efter det blev jag hämtad av mamma och pappa och sedan åkte vi och hämtade ut mitt paket från H&M, ÄNTLIGEN! Finns en jävla historia om det, eller kanske inte historia men en väldigt lång vänte tid. Jag beställde alltså mina varor i Januari, vecka 2 och dom kom nu i april, vecka 18! Har varit massa krångel och skit, men nu är det mitt!

Väl hemma så förberede vi lite innan min moster och hennes "sambo" (vet inte om dom bor ihop) och sen kom även bror min och hans tjej, vi firade mamma som fyllde år idag :) GrattisGrattis ♥!

Nu måste jag ta tag i mitt hår innan jag lägger mig. Orkar inte... (tar så lång tid att föna det nu när det är nyfärgat) på tal om det, ska ta någon bild någon dag så ni ser skillnaden, har blivit mycket blondare :) Bilder på mina kläder kommer eventuellt i morgon, men jag lovar inget. Men håll utkik :)!

Okej, detta blev ett långt inlägg. Ni får sova gott så säger jag Godnatt nu.

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0