Blandat inlägg

Har varit väldigt off från bloggandet (säger det varje gång typ) men för det mesta så beror det på att jag inte har suttit vid datorn, haft ork eller haft tid.

Men nu tar jag mig lite tid och tar tag i uppdateringen. Rubriken talar för sig själv, detta inlägget blir en uppdatering från de senaste dagarna.

Torsdag: Efter skolan var jag och blekte håret, blev sjukt nöjd över resultatet :)
Dock tycks jag se på vissa ställen att det är gult, men det är det nog inte, bar jag som tror det. Säger som min frisör "Jag har märkt en sak med blondiner, dom får aldrig nog". Med att bleka håret alltså ;) Men nu blir det snart sommar och då bleks det ju mer :) Men jag är fortfarande väldigt nöjd :)!

Fredag: Valborg tillbringade jag med Sanna, Emma, Malin och Julia på en konser. Var lite lokala band som uppträdde. Två band var såna band som bara skriker på scenen, fan vilken hemsk musik! Stog och höll för öronen i en halvtimme ungefär.. ;o
Sen klockan tio var det dags för Erik Grönwall att uppträda. Jävlar vilken bra röst han har! Helt sjukt. Han sjöng massa nya låtar från sin nya platta och även higer. Jävlans vad jag och Sanna sjöng med. Skrek mig hes och nu är min röst lite sisådär, hehe. Men det var det värt!





Förlåt för den dåliga bildkvalitén. Jag hade laddat kameran och tagit med mig den till Sanna men självklart glömmer jag den när vi har åkt, typiskt! Så mobilen fick vara assistent, hyfsade bilder iaf :)

Lördag: Jag vaknade upp hemma hos Sanna :) Vi segade omkring och sedan bestämde vi oss för att gå på bio :)
Vi såg Hierro, en riktig jävla skitfilm! Orkar inte ens berätta vad den handlar om, men dålig var den iaf. Se den inte!

Idag: Sov bort halva dagen sen käkade jag frukost och kollade på The Proposal. Skulle behövt plugga mer men jag försökte som fasen förut men jag kunde verkligen inte koncentrera mig, Jobbigt som fan!

Hur som helst. Just nu sitter jag och kollar på Wipe out och ska försöka fokusera lite mer på pluggandet :)

Har haft en toppen helg :) Hoppas ni också har haft det!

Kramar  ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Tack så mycket! :D



Haha, The Proposal är en riktigt härlig film, skrattar som satan när scenen kommer;

- OMG, why are you naked?

Det är min humor det. ;)



Låter annars som om du haft en härlig helg, det har även jag haft. Hade släktkalas igår, och imorgon är det min födelsedag! Spännande spännande! :D Haha, ska tvinga klassen att baka tårta till min på hemkunskapen imorgon eftermiddag. ;)



Kram!

/Beccy

2010-05-02 @ 22:11:56
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Madde

Låter som en riktigt fin helg det där :) Jag känner också att jag inte riktigt hunnit med bloggen och alla kommentarer på sista tiden, det blir så ibland!



Det är helt okej med mig. hur är det själv? kram

2010-05-03 @ 12:39:46
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0