Heeeeeeeeeeeeeeeeej!

Jag är sämst i världen på att blogga. Har typ inte suttit vid datorn på en hel vecka, men har änna tappat lusten för att sitta vid datorn, så ni kommer nog att få stå ut ett tag till med dåliga uppdateringar. Men man vet aldrig, rätt som det är kanske jag är värsta bloggnörden typ.

Hur som helst så sitter jag hemma och Jessica just nu :) TrevligtTrevligt! Vi har inte setts på åratal så det är riktigt najsigt :)

Hoppas ni har haft en bra dag, kanske kommer ett till inlägg senare ikväll :) Men förlita er inte på det, jag är som sagt sämst på att uppdatera min blogg!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

man kan itne alltid var apåå topp med bloggenb :P

2010-05-21 @ 21:02:20
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Madde

Idag har jag tränat och legat i solen och haft det skönt. Ikväll har jag även hunnit med att äta lite gott och druckit gott på en uteservering :) Händer kväll? kram

2010-05-21 @ 21:45:49
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Jadå, det var det! =) Både långhelgen och den lugna stoppdagen i skolan, haha.



Nu när det är så varmt ute vill man ju inte sitta vid datorn direkt, så jag förstår dig! Trots att jag sitter vid datorn ibland när solen skiner, hehe.. Har alltid varit för rastlös för att ligga och sola i flera timmar, men idag gjorde jag faktiskt det! Kanske inte i flera timmar, men i alla fall en timme, haha. Somnade till och med också! ;)



Annars mår jag bara bra, känner mig så jäkla glad för att värmen kommit! Dock börjar jag tänka på att skolavslutningen närmar sig, och att jag snart måste lämna min underbara skola.. Men först en hel drös med roliga dagar, som t.ex. spexdagen då alla 9:or ska klä ut sig på tisdag! :D



Gissa vad jag ska vara utklädd till? ;)

Ledtråd; Jag kommer skämmas ihjäl! Kanske inte världens bästa ledtråd, men säger man något annat blir det för uppenbart. ;)



Kram!

/Beccy

2010-05-22 @ 22:25:28
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

sv: Jag har varit hos min syster i helgen, är fortfarande kvar här, har varit kul :) skönt att "byta miljö" haha :) själv då?

2010-05-23 @ 21:43:57
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0