Kräfta

Nu har min period som kräfta börjat.

Med det menar jag att jag har vart ute i solen hela helgen och stekt fläsktet så nu är jag helt röd, blir alltid röd först och sen brun. Bikinilinjer har man fått iaf :)

Min helg har varit toppen och jag har verkligen njutit. Hoppas ni också har gjort det och haft lika fint väder som vi har haft :)!

Har inte så mycket att skriva om för jag är helt död, är jättetrött! Hade tänkt hoppa in i duschen men det orkar jag inte, tar det imorgon bitti istället så vaknar jag till lite på morgonen ;)

Fyfan vad tråkigt inlägg, haha! ska se om jag kan bjuda på några bilder från helgen någon dag i veckan :)

Tills dess får ni ha det toppen :) Kram på er



Får såna sommarminnen när jag kollar på denna bilden :)!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Ja, man blir asglad! Trots att jag gillar kallt väder, som snö och sånt (om man slipper vara ute, haha!) är det riktigt härligt med sol! Man slipper frysa 24/7. ;)



Haha, jag tror nog att de flesta längtar till sommarlovet, tänk att bara få slappa varje dag? :D



Och slutligen; fel! ;) Jag ska vara Playboy-kanin.. Någit man kan vara utan att vara horig? Jag tänkte så här: Jag är inte tjejen som hörs och syns mest, så då förväntar ju inte folk sig att jag ska vara utklädd till något sånt här, eller? Hoppas dock inte att lärarna säger något, men jag ska liksom inte flasha, usch.. Ska försöka att vara en Playboy-kanin och inte visa allt, som de normalt sett gör. ;)



Tror du att det kommer gå? Är hur nervös som helst, men jag ska göra det! ;)



Kram!

/Beccy



2010-05-23 @ 23:25:37
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack så mycket tjejen. Vi hade jättemysigt igår. Åh vilken härlig bild! Hur mår du idag?

2010-05-24 @ 11:21:29
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Sissi

sv; tack så mycket, vad glad jag blir <3 och ja, visst är tyget fint :)



*TÄVLING i min blogg - vinn valfritt smycke eller naglar. Om du är intresserad så hittar du tävlingen i min blogg uner kategorin "tävlingar"! ♥*

2010-05-26 @ 15:30:54
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: Julia

jag har sån beslutsångest vet inte vad jag ska göra med mitt hår. Tycker du jag passar bäst i blont eller brunt hår? :)

2010-05-26 @ 21:14:31
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0