Orkar inte plugga mer nu

Så nu har jag fått nog.
Det finns en skitbra hemsida som man kan gå in och kolla på om man behöver hjälp med matte. Teorigenomgångar, tester där du svarar på frågor och i slutet ser du hur många rätt och fel du har.
Dock vet jag inte om det finns till just eran mattebok men det finns ändå så man kan ta hjälp eftersom alla böcker innehåller samma saker :) Hur som helst, det är väldigt svårt att hitta inne på sidan så här får ni en direkt länk:
gleerups.se

Perfekt om man har svårt för matte som jag och behöver extra hjälp :)

Nog om det..

Det är maj månad och det är fortfarande inte varmt ute. Vad är detta? Om mindre än en månad är det Juni och då ska det vara sommar. Men man får hoppas på att det snart blir en total omvändning när det gäller vädret. Vill ju ha Klarblå himmel, Sol och värme så man kan slänga på sig ett par shorts och ett linne :)
På tal om shorts, måste köpa mig ett par jeansshorts :)







Ungefär något sånt eller ett par flipflop till :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Visst är det så? ;) Städning är urtrist, men när man väl är klar har det blivit så fint och man är så stolt över sig själv, haha.



Idag har jag gått runt i stan med Hanna, efter skolan då. Hade också en del i det nationella provet i fysik idag, så jag slutade ungefär 40 minuter tidigare, härligt!



Imorgon händer grejer också! Det är Trycket i parken för oss 9:or, så Hanna kommer hit på eftermiddagen då vi ska fixa oss. Sen drar vi ner till stan och äter kebab, haha!



Hur ser din vecka ut annars? =)

Kram!

/Beccy

2010-05-10 @ 22:54:06
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Madde

Hehe nu har jag också varit seg på att svara på kommentarer! Inte alltid så lätt att hinna med allt. Jag tycker också förra avsnittet var riktigt bra, idag blir det till att se fortsättningen, ska bli väldigt spännande! Kram

2010-05-11 @ 12:32:25
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Sissi

fint :)

2010-05-24 @ 19:11:03
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0