SilverSchampo

Igår inhandlade jag silverschampo till mitt gula hår, nu jäklar ska det bli platinablondt!
Började använda det idag, men det har ju inte gett någon skillnad än. Jag är lite otålig och vill att det ska bli mega blondt med en gång, hehe.  Men jag får använda det flitigt så det blir som jag vill ha det :)

Min helg har varit toppen! Fredagen tillbringade jag tillsammans med Julia, Sanna, Cici, Malin och Carro. Vi hade planerat att åka ut till havet och grilla och ha det mysigt. Men några idioter hade slangat Julias moppe igen. Så vi åkte hem till Malin istället, mysigt och trevligt det med :)

På lördagen var jag med fina Jenny, vi var i stan och shoppade och sedan åkte vi hem till mig och lagade taccos och kollade på melodifestivalen och hoppade omkring och sjöng till Frankrikes låt, riktigt go!
Sedan sov hon hos mig :)

Idag vaknade vi runt halv 10 och gick ner och käkade frukost och gjorde ordning lite här hemma, vi hade tydligen grisat ner massa igår, haha.
Efter att jag hade duschat fick vi getingbesök. Jag stog och fönade mitt hår och när jag vänder mig om mot spegeln sitter det en stor fet jävla geting på spegeln. Jag skriker och springer ut ur rummet, sen gör Jenny likadant. Vi HATAR getingar!
Den flög in i mitt rum och vi stängde in den där, efter några sekunder smög vi på oss getingen och dränkte den med hårspray. Det gjorde susen. Men jävlar vad vi skrek innan, haha.

Hur som haver, ska ta bilder på det jag köpte och lägga upp på bloggen. Men det kommer inte ske idag. Är så satans trött och har huvudvärk så det får vänta :)

Hoppas ni har haft en bra helg :) Kramar  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0