Siste maj

Idag är det siste maj, jätteskönt! Imorgon börjar månad Juni och det är då det goa börjar! Jag fyller år, 10 Juni, och sommarlovet börjar den 11e. Hur gött som helst!

Imorgon har vi något som heter fältstafett i skolan. Det är som en friluftsdag fast man gör andra aktiviteter än vad man brukar göra på friluftsdagar. Alla klasser från skolan är egna lag och ska därför ha ett tema, min klass har temat "svart och vitt". Inte skitkul kanske, men när man inte är så fyndiga så, men bättre än inget :)
Jag, Julia, Cici, Sanna, Malin och Carro ska ha svarta korta shorts och vitt linne på oss. Det har varit skitvarmt idag och kommer vara lika varmt imorgon har jag hört, hoppas det stämmer :)!
Jag, Cici och Sanna ska inte detla i några aktiviteter, vi ska bara vara hejaklack. Men vi ska gotta till det med var sin filt/handuk i gräset och bygga på solbrännan, låter awesome om man frågar mig ;)
Ska även hoppa över foundationen, som idag. Även fast man ser små finnar och plitor mer utan foundation så känner jag mig ändå fräschare utan. Man blir bara så äcklig och glansig under dagen när man har foundation, specillet nu när det är mycket sol ute. Så nu får nog min foundation vänta tills hösten/vintern igen :)

Efter skolan åkte jag med Julia, Sanna och Malin en snabbis till staden. Köpte ett vitt linne som jag ska ha imorgon och ett lila nagellack :)

Kan faktiskt passa på att visa det jag köpte i lördags också, men det blir bilder med mobilen så det är inte i bästa kvalitet :)

H&M - 49,50 :-



Lördagens shopping

Korta shorts, H&M - 49,50 :-



NewYorker - 89 :-



SilverShampo - 199 :-



Nu ska jag stänga av datorn och lägga mig och vila lite, har sån jävla huvudvärk, igen. Tror det beror på mina p-piller, en av biverkningarna är huvudvärk och självklart får jag det, har det typ varje dag, usch!
Sedan ska jag ta mig en dusch, raka benen och måla naglarna med det nya nagellacket :)

Hoppas ni har haft en fin dag, kramar!


Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

snygg bikini!

2010-06-01 @ 13:12:27
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Madde

Fina saker du köpt!



Jo det är en riktigt tuff utbildning men roligt också! Jag trivs väldigt bra med att jobba med människor så det känns rätt i alla fall :) Vilken klass går du i? kram

2010-06-02 @ 20:01:47
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

sv: vssg :)

jag tycker oxå han är sjukt söt :D

2010-06-02 @ 23:00:13
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0