Stukat finger..

Det händer alltid något med någon när man spelar fotboll eller annan bollsport, eller helt enkelt bara har gympa. Idag var det min tur. Vi körde fotboll på gympan idag. Jag stog självklart mitt ivägen när Johan sköt bollen och skulle då skydda mitt huvud från bollen, den smällen fick mitt långfinger ta, hehe. Vet inte riktigt vad som hände men bollen kom med en väldans fart rakt på mina fingertoppar så fingrana böjdes bakåt på något sätt och sen värkte det som fasen. En halvtimme senare var mitt långfinger uppsvullet och blått, haha.



Så där ser det ut just nu. Hade tråkigt på lektionen tidigare idag, därför det står hej på.. :s haha
Ser ut som jag har mega långafingrar, men jag har förstorat bilden om ni undrar ;)

Hur som helst, Hur mår ni? Hur har eran dag varit :)?
Jag mår fint och min dag har varit bra, om man bortser från fingret då ;) Äsch, shit happens!

Juste ja, ändrade ju min design igår igen. Fick hjälp av min vän Julia :) Blev asbra tycker jag :) Vad tycker ni?

Dagen/kvällen lider sakta mot sitt slut så jag ska nog gå och lägga mig om en halvtimme eller något, lägga mig och plugga lite extra på tursimen (har prov imorgon).

Ni får sova gott, Godnatt på er :) ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Aj det där såg ont ut :/ Det är fint med mig. vad ska du göra idag? Kram

2010-05-27 @ 10:29:26
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: bloggarmaja

oj då :P



2010-05-27 @ 11:39:04
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0