Tisdag 4 maj

Hallåhallå! Hur mår ni :)? Själv mår jag bra förutom att jag är förkyld och har ont i halsen, pollensäsongen har ju satt igång tyvärr.. Någon mer som är allergisk mot pollen? Jag har varit det sen förra året. Menmen, bara att bita ihop och käka halstabletter och annat som hjälper :)

Idag hade jag på mig min nya jeansjacka som jag köpte igår (bild kommer under veckan, förhoppningsvis). Men det var kallt som attan ute så jag trodde jag skulle frysa ihjäl, inte så skönt ;)

Tråkigt inlägg men jag orkar inte skriva mer nu måste gå och dränka näsan i nässpray! Självklart ska jag glo på tv också, Desperate Housewives och Cougar town :)





Hoppas ni har haft en fin dag, kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, sånt sitter även jag och skrattar åt! När jag tänker efter skrattar jag nog åt det mesta, men det är bara härligt. :D Alla säger ju att ett gott skratt förlänger livet, och det tror jag nog på. =)



Klassen bakade tyvärr ingen tårta, men vi hade rulltårtsbakelser som vi skulle göra, så det blev ändå lite tårta över det, fast det blev tyvärr inte någon sång för mig. Man borde kanske skoja lite med dem imorgon och be dem sjunga, bara för att de missade det igår? ^^



Tror dock inte att alla visste om det, jag är ingen som går och skyltar med allt direkt, men en del sa i alla fall grattis. =)



Kram!

/Beccy

2010-05-04 @ 22:44:18
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Madde

Jobbigt att vara förkyld! Du får krya på dig! Vad tyckte du om gårdagens avsnitt av housewifes då? kram

2010-05-05 @ 15:39:07
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0