Artonde November

HallåHallå!

Allt bra? Med mig är det prima. Just nu är jag glad för ingenting typ, haha. Sitter här själv och har inte speciellt mycket att göra men är ändå på så jävla bra humör. Fast jag är alltid glad nu för tiden. Fast det är klart att jag är mindre glad ibland också. Men för det mesta är jag glad och det är underbart :)
Mitt självförtroende har även blivit bättre och det känns otroligt skönt! Är inte kul med dåligt självförtroende, man bara går och trycker ner sig själv hela tiden. Onödigt som fan! Har dock ingen aning om varför det har blivit bättre, men det är ju inget man behöver grubbla över. Är bara bra att det har blivit bättre :)

Bjuder på en vacker bild på mig själv också!



Visst är jag vacker? Hahaha!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Måste börja med att säga; Grymt cool bild! Älskar när folk bjuder på sig själv, trots att jag kan vara lite snål med sånt ibland. ;)



Det ska verkligen bli grymt att se Gaga live! Såg henne på Gröna Lund förra sommaren också, men den här gången känns det som om det kommer bli mer speciellt! På Gröna Lund hade hon ju en öppen konsert, detta känns mer exklusivt eller vad man ska säga, utan att låta snobbig? :o



Fick biljetten av mina kusiner i våras då jag blivit "frisk" efter en sjukhusvistelse som du kanske läst om? Jag var ganska blödig när jag kommit hem därifrån, och även under vistelsen blev jag det. Du skulle sett när jag fick biljetten! Inte ett öga var torrt då. :')



Kram!

/Beccy

2010-11-18 @ 23:34:04
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0