Film

Nu har jag slängt i mig mat, riktigt gott må jag säga! Jäklar vad jag käka, haha. Nu blir det nog till att titta på en film, ska kolla igenom filmerna på datorn. Hade ju tänkt att kolla på Desperate Housewives, men jag orkar inte. Kan inte ritkigt inse att jag sa det precis, haha. Nä men grejen är den att det är reklam så jävla ofta så man kommer ju knappt ihåg vad som hände innan reklamen, liksom reklampaus fyra gånger under 60 minuter då varje reklam är 7-9 minuter... :S ? Det är rent ut sagt stört tycker jag. Hehe, kan alltid kolla på reprisen på Kanal5.se om det skulle vara så :) Så nu blir det film!

Funderar på någon av dessa, får se vilken det blir :)


1. Did you here about the Morgans?



2. The last song



3. The karate kid



Hittade inget bra dvd-omslag till Karate Kid så det fick bli en bild ist!

Nu ska jag se om jag kan bestämma mig för vilken film jag ska se :)

Ha det toppen, kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, ja! Bra jämförelse faktiskt. Dock är det en massa bråk också, så det blir ju lite handling. ;)



Jag mår toppen idag! Har i eftermiddags varit och övat inför ett Luciatåg som jag och ett gäng kompisar ska ha hos en lokalradio här i stan. Ska bli riktigt roligt! Det var så längesen jag var med i ett Luciatåg. =)



Vilken film blev det, förresten? Jag har sett alla förutom The Karate Kid, så jag skulle nog sett den om jag fått välja. ;)



Kram!

/Beccy

2010-11-16 @ 22:59:04
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0