Första advent

Godkväll :)

Gårdagen spenderade jag tillsammans med Sanna och Andreas. Riktigt trevligt och mysigt :) Vi var i stan på dagen och sedan åkte vi hem till mig och kollade på film. Vi kollade på fredagen den trettonde. Bra film!

Vet inte om jag har så mycket att skriva egentligen. Har inte hänt något roligt idag som jag kan dela med mig av, har suttit och räknat matte som en tok. Sen fick jag nog när huvudvärken började komma och jag började blanda ihop alla siffror och sånt. Så istället gick jag ner och hjälpte mamma att julpynta lite i köket, mysigt :)
Resten av kvällen ägnade jag åt SATC. Ovanligt? haha. Men snart blir det duschen för min del och sen sängen :) Ska se om jag kan komma i säng lite tidigare i dag så att jag orkar upp i morgon. Har matteprov direkt på morgonen och då är det inte bra att försova sig.


Bilden lånade jag från Google.

Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Ja, tur det! Sen hade jag dock lite ångest för att jag sovit bort hela kalaset, men de respekterade det nog. Jag småpratade lite med min kusin mellan mina powernaps, men sen hur seriösa samtalen blev vet jag inte. ;)



Jag tycker det är extra mysigt att snön dämpar ljud när man är ute och går. Till exempel när en bild kör förbi, det låter inte lika mycket och det är så härligt! :)



Vi har redan börjat julpynta lite smått, men vad jag vet har vi ingen adventsljusstake här hemma! Skandal! Vi brukar vara rätt sena med att skaffa en, vi har alltid så svårt för att bestämma oss hur den ska se ut. xD



Kram!

/Beccy

2010-11-28 @ 23:32:31
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0