Första November - 2010

Tjenixen! Allt bra? Med mig är det bara bra, väldigt trött bara.

Började dagen med att gå upp vid halv 10 tiden och sen började jag göra mig i ordning för att åka till stan med Julia och Malin. Shoppade även lite också, men är för lat för att ta kort och lägga upp på bloggen idag. Får bli en annan dag ;)
Köpte i alla fall ett par svarta sammetsleggins (härmar Sanna lite där känner jag, men dom är så snygga!), Örhängen, en parfym och ansiktskräm.

Just nu sitter jag här och glor på datorn och Tv:n, är äckligt trött och skulle nog vara härligast att gå och lägga sig. Men det tänker jag inte göra en på ett litet tag, ska nog ta och måla naglarna snart. Vet inte vilken färg det blir än, kanske något höstigt? Fast det blir nog något mer färgglatt nagellack skulle jag väl tro :)

Slänger in en go låt med,  Eddy Wata - I love my people


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0