Fredagsmys!

Idag blir det myskväll med min fina Bella :) Vi ska kolla på film, äta massa gott, prata och ha det riktigt trevligt. Underbart!

Annars idag så har jag bara varit i skolan. Vi fick sluta tidigare och då blev det att åka in till stan med Sanna och köpa present till Malin :) Sen gick vi förbi McDonald's och kände hur gott det luktade och då kunde vi inte motstå! Tre veckor sedan vi käkade på donken så det var väl dags nu igen så att säga :) haha. Vi satt där i någon timma eller två och sedan kom Bellis dit och lite senare så gick Sanna mot bussen och jag och Bella kollade i lite affärer och sen åkte vi hemåt :)

Jag och finfina Bella ♥



Nu sitter jag och väntar på att Bella ska höra av sig :) Under tiden ska jag bara ta det lugnt framför datorn och lyssna på musik :)


Just det ja! Köpte hårfärg idag också. Har länge gått och funderat på om jag verkligen ska fixa mitt hår hemma. Och igår bestämde jag mig för att göra det, det kan ju liksom inte bli missfärgat eftersom jag redan är såpass blond. Alltid värt och testa iaf :) Så det blir att slinga håret på söndag, underbart!




Tog kort med webbkameran därför det är så kass kvalite :)

Hoppas ni får en mysig fredag, kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0