Guldlock

Idag är jag som Guldlock, haha! Mycket fint tycker jag :) Ska nog ha det lockigt lite oftare :)



Dagen idag har varit väldigt go! Bara pysslat hela dagen typ, vi håller på att göra skyltar och sådant till vårt ÖF (övningsföretag). Sista lektionen var det samhäll och även debatt. Jag sa ingenting, eller lite sa jag ju. Men kom verkligen inte på något vettigt att säga. Vi skulle argumentera emot det nya betygssystemet, men grejen är att jag inte är emot det så det var lite svårt att agrumentera ;)

Hann precis hem innan det börja regna också, ibland har man tur!

Hoppas eran dag har varit fin, kramar! ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Ja, jag har sett den, och den är jättebra måste jag säga! Jag såg den i somras på bion i Malmö. Shit vad jag varit på bio mycket sista tiden!



Du har tur vad gäller dina tider, du! ;) Själv börjar jag åtta varje dag, förutom på fredagar och varannan måndag. Kan hålla med dig om att det är roligt nu på gymnasiet, jag som trodde att det skulle bli tråkigare än på grundskolan! :P



Haha, jag har turen att bo så nära skolan att jag kan cykla dit, men så fort snön eller det minsta isbit kommit måste jag hitta ett annat sätt att ta mig till plugget utan att behöva stiga upp för tidigt. Det känns väldigt slösaktigt att ta bussen, för så långt är det ju inte dit, men när snön kommer känns det som flera mil. Att gå dit kommer jag nog inte hinna, då måste jag stiga upp ännu tidigare... :o Hur tar du dig till skolan?



Kram!

/Beccy



2010-11-11 @ 19:14:17
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0