Har vaknat på rätt sida idag

Idag har jag verkligen vaknat på rätt sida, hur härligt som helst. Är helt sprallig och glad och lyssnar på massa hög musik som gör mig ännu gladare. Blir på danshumör också, haha. Vädret är hyfsat fint också, solen skiner i alla fall :)

Annars så sitter jag och väntar på att Sanna ska komma hit och sen ska vi in till stan med Andreas, treevligt! Ska även gå och käka nachotallrik, riktigt längesen nu. Den kommer sitta gött som fasen i magen kan jag ju säga :)
Ska även köpa nytt puder och täckstift :)

Bild på mig och Sanna :)



Ska snart börja sminka mig och klä på mig lite mer, har inte orkat göra det än. Men nu blir det att börja fixa sig i alla fall :)

Ha en finis dag :) Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0