Ibland undrar man ju..

Ibland undrar man verkligen hur sjutton svenska folket röstar? Rösta ut Elin var inte direkt det bästa. Väldigt dåligt, speciellt när Linnea gick vidare istället. Hmm.. ibland undrar man ju!

Hur som helst, kom precis ut ur duschen och snart blir det att föna håret och sen hoppa ner i sängen. Känner mig jättefräsh i ansiktet nu efter att ha tvättat mig med Visibly Clear, finns ju massa olika men jag har en som är mot pormaskar och som även är som en peeling, bra tvättgrej det där! Just nu använder jag tre stycken olika finnmedel, hehe. Inte för att jag har speciellt mycket finnar, men det är bra att ta hand om sin hy. Ju mer man tvättar sig och sköter sin hy desto mindre finnar får man. Ansiktsmasker är alltid bra också :)

Nu ska jag ta tag i mitt toviga hår och sedan krypa ner i sängen och kolla på Sex and the city, har inte kollat på ett enda avsnitt på en hel vecka :o Så några avsnitt ska jag allt ta igen nu :)

Hoppas eran dag har varit fin :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0