Kamera

Vill ha en ny kamera, så jag ska önska mig en i julklapp hade jag tänkt! Sen jag, Sanna och Malin valde foto som individuellt val så har jag fått mer intresse för fotografering. Jag har ju i och för sig en kamera som fungerar men den tar inte så jättebra kort och skärpan blir inte så jättebra heller + att man får ha lösa batterier som tar slut på en dag typ.. Surt! Så en ny vill jag allt ha :)

Igår var vi ute och fota efter skolan, med kameran vi fick låna av fotoläraren. Dock blev dom jävligt oskarpa, haha. Vi kanske inte var så bra på det där med skärpan först. Men vi fick göra om det idag och det blev nog mycket bättre, såg inte suddigt ut iaf! Det var så fint väder idag också, speciellt i morse när solen sken på all frost och löv och sånt. Vi ska ju som sagt ta kort på naturen, vill säga marken, så det var toppenväder för det!

Här är i alla fall den kameran jag vill ha :)

1/5

4/5

Har läst en del om den och den verkar vara väldigt bra faktiskt :)




Nu blir det maaaaaaaaaaat! Är äckligt hungrig, ska bli gott med mat i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0