Måste bleka min utväxt

I morse när jag skulle sminka mig satte jag upp mitt  hår för att det inte skulle vara ivägen. Då såg jag verkligen vilken fet utväxt jag har fått, verkligen skitmycket :o! Måste ta reda på hur mycket det kostar att bara bleka utväxten och så snart som möjligt gå och fixa det, för så här kan jag inte ha det! Okej... Det syns kanske inte så jättemycket, men jag känner ändå att utväxten behöver fixas.

Efter skolan idag åkte jag till stan med mamma och köpte mig ett par nya skor :) Orkar inte ta någon bild just nu för jag är så himla trött och fryser som attan, så just nu vill jag inte flytta mig ur sängen :)

Klockan nio blir det Desperate Housewives som det är alla tisdagar. Missade dock förra avsnittet, fast då hade jag en mysig taccokväll med Julia, Malin och Sanna så det gjorde inte så mycket :) Men idag blir det iaf att glo på serien, om jag lyckas hålla mig vaken ;)




Idag har det även snöat, blåst en hel del också! Men nu är det mesta borta i alla fall.

Hoppas eran dag har varit fin, kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, tur för dig! ;)

Måste hyra någon av SATC-filmerna snart i alla fall, får aldrig nog av dem. Vet du om tvåan kommit ut på dvd än? :)



Min helg var riktigt mysig, släktkalas och filmkväll hos min kompis Hanna. Ett perfekt avslut på lovet! Nu är det dock skola igen, med tidiga morgnar. Det är nog det värsta jag vet, annars är skoldagen helt okej. :)



Låter faktiskt hemskt att det snöar hos dig redan! Jag fasar inför den dagen det börjar snöa här, jag lär få ett helvete, rent ut sagt, med att ta mig till skolan. :o



Kram!

/Beccy

2010-11-09 @ 21:19:08
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0