Men baaaajs!

Jag och Bella blev nyss glada för att det hade snöat och fick därför för oss att gå ut i snön, så det gjorde vi! Skitkul :)  Vi filmade lite med min kamera, tänkte lägga upp det här på bloggen men när jag lagt in videosarna i datorn så blev dom asmörka :( Jätte störande, det var ju bättre ljus i kameran. Bajs kamera.. -.-

Aja, lägger upp en iaf, man kommer bara höra vad vi säger typ. Man ser ju lite men inte alls mycket..

Här är den iaf :)



Det kanske inte verkar som vi har speciellt kul i videon, men det har vi ;)

Nu ska vi nog sova, imorgon ska vi båda upp tidigt. Bella ska ut och sälja tidning, stackarn! Själv ska jag dra mig iväg till skolan.. på en lördag. Underbart!

Sov så gott :)  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0