Minishopping

Linne/tröja - H&M 199 :-





Mysiga strumpor - Gina Tricot 49 :-



När jag ändå var i farten och fotade det jag köpt passade jag på att ta kort på lite annat också. Här är en av dom bilderna :)

Mysigt med ljusstake :) Blir ett sånt mysigt ljus i rummet då :)




Nu kollar jag på filmen "Win a date with Tad Hamilton". Det är en romantisk komedi som går på 5an just nu. I nästa reklam blir det en snabb dusch och sen ner i sängen och kolla klart på filmen :)

Hoppas ni har haft en fin dag, kramar

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Ja, visst är det mysigt! Det känns nästan som det blir varmare i husen med alla ljus, trots att det egentligen inte blir det, om man kommer direkt utifrån och fryser som fan.. ;)



Jag tror att vår adventsljusstake är på gång, vi har köpt några runda, vita ljus som vi antagligen ska göra något med. Brukar oftast vara så att ljusstaken är klar precis till andra advent, haha.



Min dag har varit riktigt bra, speciellt eftersom jag fick sluta redan halv tio. Egentligen började vår nästa lektion tjugo i ett efter en håltimme på cirka tre timmar, men jag och en kille i klassen frågade om vi fick jobba hemma, vilket vi fick! :D Tror dock att en del av klassen blev ganska avundsjuka på oss, just eftersom vi inte fick lov att berätta att vår lärare släppt iväg oss. ;)



Jag blev riktigt besviken att den där Tad Hamilton-filmen skulle visas istället för Desperate Housewives och Cougar Town! Där förstördes nästan min tisdagskväll, längtar alltid efter DH hela tisdagen. ;) Vad tycker du om kanal5s "attentat" mot oss DH-lovers? ;D



Kram!

/Beccy

2010-11-30 @ 22:00:25
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0