New York

Idag har jag tillbringat min dag åt att kolla på SATC (Sex and the city) och har nu kollat klart på hela säsong ett :) Den serien är så sjukt bra och mysig! Får sådan lust att bli vuxen, jobba, ha en egen lägenhet och kunna gå ut och träffa vänner på roliga klubbar och resturanger :) Får även sådan lust att åka till New York!



Nu sitter jag och glor på datorn och tvn som vanligt. Har blivit förkyld tror jag.. snuvig som fasen, känns som ett vattenfall rinner ut ur näsan så fort jag böjer ner huvudet, haha! Nyser som bara den också!

Ska ner och ta mig något att äta nu tror jag, fast idag ska jag äta nyttigt faktiskt. För igår blev det inte så nyttigt ;) hehe.
Sen ska jag nog lägga mig och kolla på 17 Again, idag igen, haha. Den var riktigt bra och rolig faktiskt :) Kanske är lite knasig som kollar på samma film dagen efter igen, men sån är jag :)

Kram ♥



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Det är surt när det inte blir som man vill.. Jag som var sjukt pepp på att fira halloween och klä ut mig och nörda mig! :) Älskar sånt, och nu är ju det perfekta tillfället.



Jag kollade på det förr när det gick då klockan elva på kvällen.. Borde egentligen sovit redan då, eftersom jag kollade på det när jag hade skola dagen efter, men det var ju så jäkla kul! :D



Vet du om det går någon annan tid, eller har det slutat gå helt? :o



Kram!

/Beccy



2010-11-05 @ 17:20:59
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0