Sex and the city - säsong fyra

Satt nyss och kollade klart på säsong tre av Sex and the city och sen fick jag lust att sätta mig vid datorn lite för att se om det var någon rolig människa där som man kunde snacka med eller om det var något roligt som hade hänt på internet överhuvudtaget. Men det var inte ett dugg kul..
Så nu ska jag återgå till SATC och starta säsong 4 :)




Annars idag så har jag bara varit hemma, har ju vart ledig. Har räknat en hel del matte och det gick förvånansvärt bra, riktigt mattesnille nu haha! Efter det städade jag i mitt rum så nu är det rent och fint :) Såg förjävligt ut innan!

Nu ska jag inte tjöta mer, hoppas er dag har varit bra. Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Bra att du inte tycker det! :) Det är rätt så svårt att ta upp, just eftersom det är så komplicerat.. Jag vet knappt vad det handlar om, alla detaljer och så. :)



Självklart hoppas även jag att det ska ta ett bra tag tills den lägger av igen.. Fast fortfarande kan jag inte släppa att det hände just några veckor innan skolavslutningen, och under avslutningsveckan. Jag må vara långsint, men jag kan verkligen inte! Kan knappt förstå att det gått mer än ett halvår..



Annars mår jag väldigt bra! Klagar inte på skolan direkt, men dessa tidiga morgnar! Har börjat lägga mig senare och senare på kvällen, och när jag vaknar är jag så trött att jag vinglar runt i huset och mår hur illa som helst. :o Jag gissar på att det är för att jag sover för lite, men jag vet inte.. Hur är dina sömnvanor på vardagarna? :)



Kram!

/Beccy

2010-11-24 @ 22:35:50
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0