Snart dags att sova

Godkväll!

Dagen började med att fira morfar som fyllde 80 år idag, gammal han har blivit! Vet inte riktigt om han själv hängde med hela tiden och kom ihåg att han fyllde år, stackare! :(  Men i mellan åt hängde han allt med och skrattade och log, lilla morfar! ♥
Efter att ha vart hos morfar körde mina päron mig till Peter, riktigt längesen vi sågs så det var trevligt att träffas igen :)
Kom hem vid 12 tiden ungefär och då regnade det som attan. Ville inte bli blöt så jag fick för mig att springa upp för backen när jag hoppat av bussen. Så där sprang jag som en dåre i motvind, blåst och regn. Inte allt för härligt kan jag säga, haha! Men jag kom ju hem lite snabbare iallafall, har dock ingen aning om jag blev mindre blöt eller inte. När jag kommit innanför dörren gick jag direkt upp och tog på mig min badrock och tvättade håret snabbt och sen käkade jag lite potatisgratäng och kollade på tv med mamsen, mysigt!

Nu sitter jag i sängen med datorn i knät och snart ska jag stänga av datorn och sen sova, ska bli underbart!

Hittade denna låten i min spellista på mobilen, bra låt!

Red Hot Chili Peppers - Under the bridge




Hoppas eran dag har varit bra :) Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebeccaa

Svar: Ja, självklart är det härligt att kunna cykla till skolan, jag föredrar hellre det än att behöva pendla någon längre sträcka med buss eller något. ;)



Hoppas verkligen att snön kan vänta tills man slutat skolan! Har provat att cykla när det varit snö och is innan, och jag säger bara att jag kommer inte göra om det. ;)



Det låter som om du haft en riktigt fin kväll ikväll! :) Själv hade jag en kompis här medan mina föräldrar var ute ur huset. Vi kollade lite på tv, bland annat Paradise Hotel som verkar vara en stor snackis just nu. Kollar du något på det? ;)



Kram!

/Beccy

2010-11-14 @ 01:59:21
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0