Söndag fjortonde November

Hellu!

Idag vaknade jag vid halv 12, skönt! Gick ner och käkade frukost och sedan gick jag upp och gjorde mig i ordning för att sen träffa Sanna och Malin för att gå ut och fota. Vi har ju valt foto som individuellt val i skolan och har därför fått en uppgift att gå ut och fota i naturen. Så det hade vi tänkt att göra. När klockan var halv tre kom Sanna hem till mig och vi började traska vidare till Malin eftersom hon hade kameran, trodde vi! Men när vi kommit hem till Malin så sa hon att hon hade glömt den i skolan. Malin i ett nötskal, haha! ♥
Så jag och Sanna traskade vidare från MolleBolle till bussen och åkte in till stan och fikade, mysigt :)

Nu har jag precis letat runt som en tok efter TV apparater. Önskar mig en ny i julklapp, hehe. Har dock inte riktigt hittat den perfekta än, men nästan! Men orkade inte leta mer så nu blir det att lägga över någon film på mitt usb och sedan kolla på den. Carro hade med sig sin externa hårdisk till skolan häromdagen och på den hade hon massa filmer så jag fick ta vilka jag ville, blev 13 st ungefär :) Wonderful! Vet inte riktigt vilken film jag ska se på.. Eller jo, det blir nog Into The Blue :)



Möms, nu såg jag att snyggingen från To fast to furious är med! Då har jag något att dräggla över ;)

Hoppas er dag har varit fin, kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Rebeccaa

Svar: Nja, Paradise Hotel är nog Big Brother gånger 10, om vi säger så. De bråkar om småsaker HELA tiden och har sex HELA tiden. Rätt underhållande, just för att de är så löjliga. ;)



Jag kommer ihåg att jag kollade på Big Brother när det sändes.. Och då var jag ändå inte så gammal? Haha, vad är det för program man växt upp med? ;)



Kram!

/Beccy

2010-11-15 @ 00:17:27
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0