Sugen på något gott!

Sitter här framför datorn och har det riktigt jävla tråkigt!

Blev sugen på något gott, så frågan är om jag ska rota fram allt gott och onyttigt jag kan hitta eller om jag ska ta och äta något gott men som också är nyttigt?  Överväger till det onyttiga hållet faktiskt, fast jag får sån jävla lätt ångest när jag vart onyttig så jag vet inte.. Jag är lite dum och tror att jag ska bli tjock så fort jag äter något onyttigt..

Får se hur jag gör! Ska ner och ta mig en titt i skafferiet och kylskåpet och sen lägga mig i sängen och kolla på 17 again :) Fick låna den av Erica förut + hela säsongsboxen av Sex and the city + första Sex and the city filmen. Awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0