Snabb uppdatering

Tänkte bara uppdatera bloggen lite snabbt innan jag hoppar in i duschen och sen ner i sängen för att sova :)
Dagen har inte bjudit på något speciellt, en vanlig onsdag bara. Öf i fem timmar som vanligt, kan ju säga att det blir väldigt segt och långtråkigt i slutet av lektionen ;) Men jag överlevde iaf.

Åkte direkt hem efter skolan och satte mig och pluggade på matte lite, fick tvinga mig själv till att plugga. Var riktigt trött när jag kom hem och trodde jag skulle ramla ihop och somna med en gång. Men fick pluggat lite iallafall och sen la jag mig och kollade på SATC. Love it!

Ska alldeles strax in i duschen och sen krypa ner i sängen och kolla klart på de två sista avsnittet på skiva två av säsong 4 :) haha, lite rörigt!
Börjar nämligen 10:15 i morgon vilket betyder sovmorgon så idag kan jag sitta uppe lite längre, underbart :)



Hoppas ni har haft en fin dag, kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0