Tjugosjätte November

Hejsan!

Idag fick vi sluta 12:15 istället för 14:00, riktigt underbart! Åkte till stan med Julia och Malin. Köpte lite mer trosor :) Halvstring den här gången. Dom ser ju ungefär likadana ut som vanliga spetstrosor, bara att det är halvstring då. Köpte såna färger som jag redan har, spelar ju inte så roll :)

3 för 149 :- på Gina :)

Rosa, Vita och Ljusrosa




Hittade även en bild på mig när jag slingade håret, visst är jag fin :)? haha!



Även dessa gamla bilder på mig som brunhårig..

Typ rödbrunt, koppar brunt?



Mörkt!



Det var kul att testa att ha brunt hår, detta testade jag 2008. Men det är inget jag kommer att göra om, vet hur mycket jag ångrade mig när jag hade färgat det brunt. Ångrade mig efter ett tag så det var inte direkt efteråt i alla fall :) Men det är roligt att testa något nytt. Jag kunde ju tyckt om det mer än det blonda, det vet man ju aldrig om man inte testar ;) Men blond är den hårfärgen jag kommer ha resten av mitt liv, trivs så himla bra i det :D
Men nu när jag kollar tillbaka på bilden där det var som mörkats så var det faktiskt rätt fint :) Ibland har jag tänkt att det skulle vara kul och ha den hårfärgen i en dag bara och sen är man blond igen. Men som sagt, blond är den färgen som passar mig bäst :)

Nog om det. Sitter och lyssnar på musik och är helt besatt av Rihanna - Only Girl. Så sjuuukt bra!




Hahaha, han här är rätt go också! Hittade inte den där han sjunger Only Girl, så det får bli denna istället :)



Blev ett långt inlägg, nu ska jag nog kolla på SATC, har ändå inget bättre för mig. En halvkass fredag med andra ord. Fast satc gör det hela ganska mycket bättre :)

Ha det fint, kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, precis! :D Dock oroar jag mig lite eftersom vi ska börja med datakunskap nästa termin, vilket de bara ska lägga till på schemat. Jag hoppas verkligen att vi får behålla våra dyrbara sovmorgnar! En sovmorgon kan vara det enda som behövs för att göra dagen bra enligt mig. ;)



Jag har precis kommit hem efter min mosters släktkalas. Ska jag vara ärlig var det inte jättekul. Vid middagen fick jag ont i huvudet, inte så mycket, men jag får nästan panik! Är så rädd att det ska bli värre och vara av mer allvarliga anledningar än att jag ätit för lite, om du förstår vad jag menar?



Dock sov jag bort hela kvällen. :P Satt med min kusin i soffan och slöade lite vid tv:n, och helt plötsligt sov jag. Nu är jag jättepigg, tror att jag somnade vid tio och vaknade strax innan två då vi skulle hem, haha. ;)



Imorgon vet jag inte vad jag ska göra.. Är sugen på en fet shoppingrunda till Malmö eller något, det är så mysigt nu när det börjar närma sig jul! Fast då är ju förutsättningarna att vägarna är skottade.. Det har kommit en massa snö i eftermiddag, så nu har vi upp mot 20 cm! :P



Hur mycket snö är det hos dig?

Kram!

/Beccy

2010-11-27 @ 02:33:00
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Julia

jag ångrade ALDRIG att jag färga mitt hår brunt :D skönt :D

2010-11-28 @ 23:11:27
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0