Slingor

Godkväll!

Spenderade ju kvällen med tjejerna igår på en tjejmiddag hemma hos Malin. Jättetrevligt och roligt. Jävlar vad vi skrattade, underbart :)
Dem hjälpte mig även med att slinga mitt hår. Fast färgen räckte inte till min kallufs, färgen avdunastade liksom och det var inte alls mycket färg man fick med..
Efter tjejmiddagen traska jag och Sanna hem till mig så sov hon här :)

Tog inte alls många bilder, även fast jag hade med mig min kamera. Hade bara engångsbatterier i och ville inte slösa upp dom med en gång. Sen glömde jag av den, typiskt mig!







Idag har jag varit med Sannisen och även vart och köpt mer hårfärg och gjort om det. Jättenöjd med resultatet :) Ljust och fiiiint!

Resten av kvällen blir det att nörda SATC, inte gjort det på ett tag nu :) Ska kolla massa avsnitt. Är ju ledig i morgon. Wonderful :)

Ha en fin kväll, kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, nej som tur är går den inte sönder var tredje år! Sa bara det därför att det var tre år sen den gick sönder sist, om vi inte räknar med i våras då. ;)



Det är helt olika när den går sönder eller slangarna får ett avbrott. Vad jag vet finns det inte heller något utifrån som kan påverka det heller. I våras fick jag bytt ut hela systemet, eftersom jag hade haft den shunten i 16 år, och den ställde in sig lite som den ville till slut. Jag minns inte om det stod i texten att den kan ställas om i olika tryck, beroende på hur mycket vätska som ska släppas ut i taget, men i alla fall så ändrade den sig precis när man ställt om den utifrån, vilket gjorde att jag kunde gå från att må hyffsat till att må piss.



Det kanske lät på texten som om den förstorade upp grejen mer än nödvändigt, men annars mår jag helt bra. Jag har nog haft lite mer otur än andra som har shunt antar jag. Alla behöver inte byta den, och för vissa går den aldrig sönder.



Tror inte att det är något speciellt som hindrar mig i vardagen, jag känner aldrig av den förrän den går sönder eller får ett avbrott, och då måste jag nästan genast till sjukhus! Det som är lite läskigt är att den i våras nog varit sönder ett tag, eftersom jag hade varit tröttare än vanligt ett par veckor innan, och att det helt plötsligt en dag blev ännu värre och jag var tvungen att åka till sjukhuset.



Tack så hemskt mycket för att du bryr dig, det värmer! Egentligen känns det som om jag förstorar det lite själv också, men det är absolut inte meningen. :)



Kram!

/Beccy



2010-11-21 @ 22:17:01
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: SkyndaFynda

Hej hej, kika förbi min blogg där jag lagt ut massa fina klänningar, så gott som nya, till bra priser =)

2010-11-22 @ 02:38:05
URL: http://skyndafyndaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0