Vafan..

Här har man gått och väntat på att Greys Anatomy ska börja. Hann precis ut ur duschen innan det skulle börja också, scoore! Men så är det realityfilmat... vafan! Jag hatar sånt.. Eller hatar och hatar, jag tycker det är ganska kasst, känns lite oseriöst. Dem enda reality filmerna jag tycker om är Paranormal Activity filmerna. The Hills serien är ju rent utsagt skitdålig! Den hade nog vart bättre om det inte var reality, fast det är ju änna det som är grejen. Aja, hur som helst så blev jag väldigt besviken nu. Innan det börja sa dem att det skulle vara ett väldigt ovanligt avsnitt idag och då tänkte man ju att det skulle hända massa konstiga saker. Och nog fan var det konstigt.. får hoppas att nästa är bättre :)

Istället för att sitta och glo på Greys Anatomy ska jag föna mitt hår och sedan locka det och dränka det i hårspray så det håller sig under natten, haha :)

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0