Ååååh...

Jag visste det!

Sitter just nu i ensam i skolan och knappar på min söta lilla dator. Ska egentligen ha foto nu men Malin är sjuk och Sanna har försovit sig, så ville inte gå först. Men sen kom jag på att varför ska jag skolka från det? Totalt onödigt. Gick i alla fall till klassrummet men det var helt nersläckt där inne och ingen öppnade dörren heller. Så jag traska vidare till ett annat klassrum där vi har varit andra gånger, men där var det också nersläckt.. Trött man blir ibland asså. Lektionen är säkert inställd eller något sånt. Visste att det skulle bli så bara för att jag var tvungen att gå upp mitt i natten för att hinna till skolan. Så istället sitter man här själv i korridoren, mobbad och halvsover.. Trevligt måste jag säga!

Nu ska jag inte klaga mer över det. En bra sak med den här dagen är att vi får sluta tidigare, underbart! Då blir det hem och plugga massa matte. Satt faktiskt och pluggade en hel del igår på moms, procentenheter, promille och ppm. Fattade faktiskt vad jag höll på med och det flöt på bra med räknandet, är fan stolt över mig själv! Speciellt eftersom jag har svårt för matte annars. Menmen.. nu orkar jag inte blogga mer. Blev lite längre än jag hade tänkt mig.

Ha en bra dag, kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0