Äckelväder!

Usch vilket äckligt väder!

När jag skulle gå upp för backen innan jag kom hem så fick jag världens motvind med piskande regn i ansiktet och på kläderna också, var som en dränkt katt när jag kom innanför dörren. För att få en ännu trevligare promenad hem så gick båda mina skosnören upp också.. haha, segt som fasen!!

Jaja, nu ska jag inte klaga över det mer! Istället ska jag kolla på Vänner och vänta på att maten blir klar, sen ska jag nog kolla igenom matten lite.




Kan passa på att berätta lite snabbt om dagen när jag ändå är i farten. Dagen började med gympa, då vi spelade basket. Har nog aldrig anstängt mig så mycket på en gympa lektion som jag gjorde idag. Känner mig duktigt! Gjorde även två mål också. Där gjorde jag mitt lag en stor tjänst! Annars hade mitt lag inte fått några poäng alls ;) haha.
Efter gympan hade vi handel i två timmar eller mer, sedan var det bild men den var inställd idag så vi slutade 14.25 istället för 15.50. Jätteskönt!

Tog mig ett tag att skriva detta inlägg så nu har jag till och med hunnit äta i mellan, blev korvstroganof. Gott!

Nu blir det att ta det lugnt resten av kvällen och bara mysa, är ju riktigt mysväder! Synd att man är ensam bara.. 

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0