F.R.I.E.N.D.S

Fasen vad jag älskar serien Vänner :) Så jäkla bra, roligt och klockrent!



Kanske ska sammanfatta helgen lite kort :)

Fredagen spenderade jag tillsammans med Sanna, Malin och Julia inne i stan och på en restaurange. Så jäklans gott!

Lördagen gick åt till att kolla på när min kusin spelade handboll i SM. Efter det åkte jag runt lite med mina föräldrar i lite olika affärer och sådant. Sen hade jag en liten mysig hemmakväll, även min bror och hans fru kom hit en liten stund. Alltid lika trevligt :)

På söndagen åkte vi och köpte nya möbler till mitt rum :) Mycket tjusigt!

Kollade nyss om fjärde avsnittet på säsong två av Vampire Diaries hade kommit ut på gratis sidorna, och det hade det! Så nu vet jag vad jag ska glo på klockan nio ikväll med lite tända ljus, varm kanelbulle och ett glas mjölk! Fy satan vad underbart :D




Stort MÖMS på det :)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0