Gulligt nattlinne

Gick in på H&M:s hemsida lite och kollade, hittade detta söta nattlinnet. Vill ha! Har ett liknande i rosa, som jag dock aldrig användt. Men det kanske inte direkt är nattlinnen man springer runt i hemma, man kanske har dom för lite mer speciella tillfällen, you know what i mean! Haha.



Annars så sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Har vart hungirg ett jävla tag så nu har det typ gått över. Ganska läskigt att om man väntar för länge med att inte äta så går hungern över. Fast nu börjar den krypa fram i magen min. Har inte ätit något idag, förutom frukost. Inte bra!

Efter maten blir det nog duschen och att måla naglarna. Tog ju bort mina akrylnaglar för ett tag sen och sen dess har jag haft målade naglar och har däför inte riktigt kollat på hur mina naglar ser ut. Dom har blivit lite knasiga, dom är långa och fina men det har blivit lite fula märken efter akrylet och även blivit en kant i mitten på vissa naglar, eftersom akrylet växte en bit. Väldigt svårt att förklara. Kommer nog inte göra akrylnaglar något mer :) Men får hoppas att de rättar till sig :)

Blir nog ett bieget nagellack iaf, neutralt och fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0