Hemmakväll + dator + musik = awesome!

Är så sjukt trött och helt slut så idag är det riktigt härligt att bara vara hemma och vara för sig själv!
Har haft fullt upp sedan igår, eller har vart igång enda sedan då.

Igår efter skolan åkte jag till stan med fina Jenny och gick i lite affärer och sånt och sedan gick vi och fikade :) Efter det åkte jag hem till Klara och sedan kom Johanna också, hade skitkul! Riktigt fina och goa tjejer :) ♥

Idag vaknade jag hos Klara runt halv 10 tiden ungefär, traskade hem ungeför två timmar senare. När jag kom hem gjorde jag mig i ordning för att följa med mamma och pappa och kolla på när några familjekompisars son spelade hockey. Stannade dock inte kvar hela matchen, gick i pausen och åkte in mot stan och träffade Sanna en snabbis för att hämta ut våra biobiljetter tills imorgon och sedan gick jag på fotbollsmatch med Julia, min kusin och hans kompis. Så nu är jag riktigt jäkla trött! Har nyss slängt i mig massa mat också så nu är man ju ännu segare :) haha.

Just nu lyssnar jag på Kesha - Dancing with tears in my eyes, bra är den!



Hoppas eran dag har varit fin, kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0