Mysig helg

Den här helgen har varit en riktig myshelg. I fredags var jag och Sanna och köpte godis. Vi köpte lösgodis för 53 kr var.. pinsamt dyrt! haha. Riktigt korkat av mig eftersom jag visste att jag inte skulle äta upp det eftersom jag får så jävla ont i magen. Samma sak hände ju givetvis nu ;)
Aja, vi kollade på Idol käkade godis, chips, drack cola, pratade, skrattade och hade det allmänt mysigt :)


I lördags åkte jag hem till min gulliga JennyPenny :) Blev myskväll där också med bastu, ansiktsmask, popcorn och film :) Älskar myskvällar :)!



Annars idag så har jag vart i stan med Jenny, vi gick och käkade nachotallrik och sedan gick vi i lite affärer. Köpte även ett nytt nagellack :) Ska se om jag målar på det senare, känner mig lite för trött (lat) för det :) hehe.

Blått nagellack, H&M 39.50 :-






Hoppas ni har haft en lika mysig helg som mig :) kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0