Ny design

Sedärja! Efter många dampanfall och lite svordomar så har jag nu fått ordning på bloggen, blev mycket nöjd :)

Efter skolan åkte jag och Malin till stan och köpte ny mascara som jag skrev om tidigare idag :) Sen på vägen hem hände det en liten rolig grej. Vi hade köpt var sin chailatte och skulle efter en stund springa till bussen. Självklart ska bussjäveln stänga dörren när jag ska hoppa in i bussen så jag blir klämd mellan dörrarna och skvätter chailatte över mig själv och på hela bussdörren, hahahahaha! Jälvar vad vi skrattade! Fick ögonkontakt med några som också satt och skrattade. Som tur var så var det inte så mycket chailatte som skvätte ut. Men jösses vad den lilla incidenten gjorde våran dag :D! haha

Nu blir det duschen och sen sängen. Godnatt, kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0