Paranormal Activity 2

Igår efter skolan gick jag och Sanna på bio, vi såg Paranormal Activity 2. Galet bra och läskig! Speciellt om man tror på spöken och sånt. Tror dock inte så mycket på onda demoner, men det kan väl lika väl också finnas. Fast spöken.. Vet nog inte riktigt vad jag ska tro om det heller, haha. Tror inte precis att det flyger omkring en genomskinlig kropp som spökar hemma hos folk eller på andra ställen, mer att det är själen efter de döda om finns kvar. Den kan vara lika ond som den är snäll. Kanske en ond demon ändå?
Blev lite långsökt kanske.. haha.

Hur som helst. Filmen var bra och vid flera tillfällen hoppade hjärtat upp i munnen på mig!
Efter bion åkte vi hem till mig och käkade taccos, kollade på tv, satt och nörda med våra datorer och sedan kollade vi på motorsågsmassaken :)

Idag har jag till en början varit med Sanna, vi kollade på filmen Gothika och vid tre tiden tog hon bussen hemåt. Efter det har jag duschat, städat rummet, tvättat kläder, ätit och nu sitter jag här. Ingen skitrolig lördag kanske. Men ibland behövs såna dagar också :)

Nu sitter jag och kollar på American Funiest Home Videos och har hållt på att göra ett bildspel med bilder från i somras då jag och Bella var på hennes land i några dagar. Det blev bra för att vara första gången jag gör det i Windows7 movie maker program. Kul bara att jag inte vet hur fan man ändrar filnamnet på den.. -.-  Hade tänkt lägga upp det här.. men det får väl vänta tills jag fått tag på någon begåvad liten filur som kan sånt där med datorer :)

Istället laddar jag upp den härliga videon från i somras när Jag, Bella och Alex var ute med Alexs båt och åkte ring efter båten. I den här viedon är det Bella som åker ring, Alex som kör och jag som filmar. Och tro mig... Jag skrattar inte så som det låter i videon. Dock brukar mitt skratt vara olika från dag till dag, den här dagen var det hemskt! Men som sagt, låter inte så annars ;) 
(Vad jag vet... )



Någon som vill ge mig Sommaren tillbaka? Faaaan vad härligt vi hade det på Bellas land. Varmt och gott med massa bad och skratt! ååh, vad underbart! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0