prov + afrodans

Det är det som jag har sysslat med idag! Skolan började klockann 09.30 med svenska prov, vet inte riktigt hur det gick. Det kändes inte så illa som jag trodde att det skulle göra iaf, så det är ju bra :)

Idag var det någon speciell dag i kommunen där jag går i skolan så alla klasser skulle göra olika aktiviteter. Min klass skulle tydligen dansa afrodans! Rätt kul faktiskt :) Fast kanske inget jag dirket kommer fortsätta med ;)
Slutade halv 12 idag, hur GÖTT som helst :D kom hem vid halv ett och sen dess har jag hunnit spela lite tvspel och nu sitter jag bara och dunkar massa musik och sjunger med till låtarna :D Sen vi dansade afrodans så har jag blivit på danshumör... Kanske ställer mig på golvet och dansar snart? haha.





Ser inte ut som jag har någon hals :D haha. Nu ska jag aktivera mitt CSN kort och sen ska jag nog ta mig något att äta :)

Ha det bäst, kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Johan

ja hoppas fan att du sjunger till timoteij låtar!!! ;)

2010-10-15 @ 14:36:28
Postat av: Julia

camillis är söt :)

2010-10-15 @ 17:41:44
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0