Saw 3D

Sent igår natt får jag två sms från Sanna, i det första smset står det: Är du vaken :O? I nästa sms står det: ASSÅ CAMILLA DU MÅSTE VARA VAKEN FÖR HELVETE :( <3

Ja, ni kanske förstår att jag blev orolig? Tänkte att det hade hänt något allvarligt. Men som tur var hade hon bara missat sista bussen hem och behövde någonstans att sova. Självklart fick hon komma hit :) Åkte och hämta henne med moppen vid busshållplatsen. Inte för att det var speciellt långt att gå men jag vågade inte gå själv i mörket, haha!
Vid halv 2 - 2 kom vi hem och la oss i sängen och snackade en bra stund om allt och inget, sen somnade vi :)

Idag har vi varit i stan och sen gick vi och såg Saw 3D. Fy fan vad dom filmerna är äckliga! Speciellt den här eftersom den var i 3D. Men det var ändå kul att gå på bio, även fast jag vände bort huvudet i mellan åt!



Innan filmen skulle börja pratade en i personalen lite innan och självaste dockan från Saw kom trampandes ut på en liten cykel på scenen, usch! Han hade självklart en bandspelare med sig där det började ett meddelande "I want to play a game.." och sen sa dom om reglerna som gällde inne i salongen. Och det var samma röst på bandspelaren som det var i filmen, blä! Men lite kul ändå :)





Man ser inte så mycket, men lite ser man iaf :)

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Jag tycker verkligen att du borde åka hit! Så mycket att se, och framför allt - en hel del shopping! Tänker du besöka London i framtiden måste jag bara tipsa om en affär, Primark. Jag fullständigt BOR i den affären nu. Har köpt två stora påsar, bland annat köpte jag två par fejkade uggs för 120 kr för båda paren! Här tänker vi ekonomiskt!



Tyvärr åker vi hem imorgon eftermiddag, men vi ska försöka hinna med sista shoppingen innan vi måste åka till flygplatsen. Har ännu inte besökt H&M, jag är faktiskt nyfiken på att se hur sortimentet är här i England jämfört med hemma. ;)



Hoppas du får ett underbart lov! Några speciella planer kanske? Halloweenfest? ;D



Kram!

/Beccy

2010-10-31 @ 23:44:34
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0