Tisdag 19/10

Hellu!

Slutade tidigare idag, riktigt skönt! Avslutade dock dagen med att skälla ut en fittlärare. Ursäkta uttrycket, men gud vad jag hatar den människan! Om man ens kan kalla henne det... ? Blev så arg på henne till slut så jag gick därifrån, haha. Agro Camilla! Aja, fick ur mig lite ilska, hoppas hon blev ledsen! Blääää på henne!

Ska inte tjöta mer om det nu! Efter skolan satte jag mig och pluggade på matten. Duktig kände jag mig :) Nu har jag precis ätit och nu blir det väl tv:n. Desperate housewives kommer ju ikväll klockan nio, det får man inte missa!




Från det ena till det andra så har jag en liten jobbig mensvärk just nu.. -.- Har fan mens hela tiden pga mina ppiller. Blir så trött!! Aja, har två veckor kvar på min sista karta sen har jag tagigt dom i ett halvår. Blir det inte bättre då så slutar jag att ta dom. För så här får det inte hålla på hur länge som helst.

Kanske inte så trevligt att veta :D haha!


Nu ska jag kolla på Vänner och under reklamen ska jag göra situps och lite andra träningssaker. Känner att jag har blivit smalare, vilket är bra! Men för att hålla magen platt kanske det är bra att göra lite situps och andra övningar :) Ska nog även väga mig, var ett tag sen. Undra om jag får chock för viktminskning eller viktökning? haha, återstår att se ;)

Ha det bra, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0