Torsdag 14/10

Jag borde verkligen inte blogga. Jag borde sitta och plugga som ett as på svenskan eftersom vi har prov på det imorgon. Men det är ju så segt att sitta och plugga, det är mycket roligare att blogga :)! Å andra sidan så tycker jag nog att jag kan det mesta av svenskan. Okej, kanske tog i lite nu. Men när jag läser så känner jag igen ganska många saker som vi har gått igenom på lektionen så det känns ju lite bättre iaf :) Men ska ändå snart ta tag i svenskan.

Skolan idag har varit lika skrattig och rolig som vanligt, härligt när det är så! Jag och några stycken fick oss något cpryck förut på den näst sista lektionen och höll på att reta varandra och dampa loss i klassrummet, och sedan i korridoren. Riktigt moget måste jag påstå :D

Lite bilder från lektionen, innan allt spåra ur ;)













Nej nu måste jag plugga!!

Kommentarer
Postat av: mölle

awwiii såå söta bilder hahahaha! ;)

2010-10-15 @ 17:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0