Usch vilket väder!

Regnigt och kallt, blä!

Klarade mig undan regnet i morse men inte när jag skulle hem. Som tur var hade jag paraply med mig men det blåste så jävla mycket och ville inte att det skulle blåsa sönder. Så det var bara att fälla ihop det igen, fick bli piskande regn i ansiktet och genomblött hår istället! Fast det gjorde mig inte så mycket, skulle ju ändå bara hem :)

När jag hade kommit hem bytte jag om till myskläder och sen gjorde jag ordning en stor kopp med cappuccino, mumsigt :)
Sen la jag in två filmer på mitt usb så det blir nog att kolla på någon av dom sen. Kanske tar och pluggar lite matte också. Fast nu vet jag inte längre om provet är på fredag eftersom min lärare tydligen är sjukskriven. En annan lärare sa att provet blir efter lovet pga det, men jag mailade min lärare och frågade. Får hoppas att hon svarar.

Nu blir det att fortsätta att glo runt på datorn och på tatueringar :)


Från det ena till det andra. Tyckder det kan bli första advent snart, tycker det är så mysigt att börja pynta lite och sätta upp ljusstakar och julstjärnor i fönstret. Det blir ett helt annat ljus i rummet då, sjukt mysigt!


Bild lånad från google


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Tack så mycket! :D Älskar de där strumpbyxorna!



Annars är det hur bra som helst med mig, veckorna flyter på och nästa vecka är det höstlov. Dock startar jag lovet lite tidigare genom att åka till London imorgon! Ska verkligen bli så kul! Har aldrig varit där förr, men efter vad man läst och så så låter det underbart! Ska försöka shoppa en massa också, haha. ;)



Hur är det själv? Längtar inte du också ihjäl dig till lovet? ;)



Kram!

/Beccy

2010-10-27 @ 23:38:08
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0