In tha school

Sitter i skolan och har ÖF (övningsföretag) lektionen har hållt på ett tag och nu är det ungefär 4 timmar kvar. Så jävla segt! Är så fruktansvärt trött idag ocskå så jag får väl se om jag lyckas hålla mig vaken under lektionen!
Klockan halv 12 så är det dags för lunch iaf, ugnspannkaka! Göttigt värre :)

Efter skolan blir det att åka en snabbis till H&M och köpa en ny mascara. Köpte ju en ny för ett tag sen men jag tycker inte riktigt den är så bra. Tycker att borsten är lite för rak. Så det får bli den vanliga mascaran från Maybeline, med böjd borste. Den är bäst och ögonfransarna går upp till pannan! Haha, okej det gör dom inte. Men dom blir långa iaf :)



Nu får jag ta tag i vårt "företag". Ha en  bra dag, kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0