Torsdag 21/10

Hejsan! Allt bra med er? Med mig är det bara bra, fryser dock!

Idag kom även första "snön", vilket var HAGEL. Som så många inte fattade att det var och sa att det var snö, haha! Hur som haver så blev det helt vitt på marken i någon timme ungefär och sen försvann det. Lika bra det, vill fasen inte ha snö i oktober redan! 

Igår när jag var i skolan så var vi i Aulan och kollade på en antirasism film, Sin Nombre hette den. Tyckte inte den var direkt bra, mest hemsk och sorlig. Men gött att kolla på en film och vara lite off från lektionerna där man får kämpa som ett djur, speciellt på ÖF (övningsföretag). Efter skolan åkte jag med Julia hem och käkade hos henne och sedan åkte vi och kollade på Gais - Örebro. Skitmatch och Gais förlora.. -.- Men det var i alla fall sjukt kul att gå på match, första gången för mig faktiskt. Vi stog i klacken, skitkul eftersom alla är så engagerade och hejar på som tusan. I början var jag rätt stel och kunde inte en endaste hejaramsa, men sen när jag kom in i det. Jävel vad jag skrek och hade mig, haha! Det var ett tillfälle under matchen som alla trodde att det blev mål. Men då hade tydligen domarjävlen blåst av för offside precis innan så målet giltes inte, och där stod vi och hoppa och skrek i onödan.. Men det var som sagt jävligt kul! Hänger nog med på nästa match också :)






Idag har det bara varit en vanlig skoldag. Fick äntligen ordning på våran produktkatalog till Övningsföretaget, som vi har fått hålla på att ändra 50 miljoner gånger! Äntligen fixade det sig, min förtjänst. Hehe!
Sista lektionen var det Samhäll och då hade jag och Sanna lika kul med webbkameran som vanligt. Tänker dock inte lägga upp de fula bilderna på oss för då lär jag få smisk av Sanna imon kan jag ju säga!!






När jag kom hem efter skolan gjorde jag mig en kopp jordgubbsté och tände sedan mina doftljus och tände sänglampan för att sätta mig i sängen och plugga på personaladministration. Höll dock på att somna så jag fick sätta mig upp ordentligt och tända mycket i rummet :( Fick i alla fall en del gjort :)

Så här såg det ut iaf :)

Min otroligt "lilla" tékopp.



Mysigt!





Det var så mysigt att sitta och plugga med tända ljus och en kopp té. Speciellt eftersom det regnade som fasen ute! Det gör det fortfarande och nu blåser det även storm också.. dånar i hela huset!

Blev ett väldigt lång inlägg :o

Hoppas ni har haft en fin dag, kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0