Grey´s Anatomy säsongs start ikväll!

Fan, jag måste lida av närminnesförlust eller något?
Kom nyss på något bra jag kunde skriva, men det försvann ju lika snabbt som jag tänkte det, om inte ännu snabbare! Ibland blir man rätt trött på sitt kassa minne :)

Hur som haver. Dagen har varit väldigt seg och jag har vart på lite gnälligt humör från och till. Kan bero på att jag var tvungen att gå upp mitt i natten för att hinna till skolan.. -.- och för att jag fick göra om samma sak på datorn TRE gånger idag på ÖF (övningsföretag), snacka om att jag blev sur :o!

Dagen avslutades bra i alla fall. Slutade lektionen halv två istället för halv tre och sista lektionen var inställd så det var väldigt gött, skulle slutat 15.50 annars. Efter skolan åkte jag till stan med Erica, mycket trevligt och roligt :) Köpte tre par spetstrosor från Gina Tricot :) Tänkte att jag inte skulle köpa något idag, men kunde inte hålla mig. Trosor är ju iaf inget onödigt, fullkomligt behövligt :) hehe.

Lila, mörkblå och vinröda :)




Var ute efter ett par klar röda och vita också, men det fanns inga nu. Segt! Men om de får in såna ska jag köpa dem direkt :)


Just nu är det datorn och tv:n som gäller. Ska snart läsa igenom lite till av näthandeln ( har förhör/prov på det imorgon), kan typ allt nu så det är skönt :) Klockan nio blir det att kolla på säsongs starten av Grey´s Anatomy, väldigt bra serie!



Är sugen på att ändra färgerna lite på bloggen min, ska nog fixa det nu :)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0