29 September, onsdag

Kom fasen inte på en bättre rubrik!

Hej på er :) Haft en bra dag? Min dag har varit toppen! Började med individuella val, bild, klockan 07.50 på morgonen. Hemsk tid att börja!
Efter bilden skulle vi ha haft ÖF (övningsföretag), men den lektionen blev inställd pga att läraren är sjuk. Så då fick vi en håltimme på FEM timmar! Det är en riktigt lång lektion, men vi övar som sagt på att driva ett företag så det behövs ju tid ;)
På den otroligt långa håltimmen åkte jag och Sanna in till stan och gick och fika på EspressoHouse. Var sin stor chailatte och toast, herrejösses vad gott! Sedan traska vi vidare ner mot affärerna där jag köpte tre ansiktsmasker, ett armband och ett linne :) Sen gick vi vidare till nagelsalongen där jag äntligen tog bort mina naglar, så himla gött att få bort dom! Dem målade även på med ett sött ljusrosa nagellack efteråt, finfint!

Lite bilder på min shopping

Ansiktismasker, två med jordgubb och en med frukt. 28,90 :- för tre stycken, Lindex.



Armband, 49,50 :- Lindex



Långt linne, 99 kr. H&M



Riktigt kassa bilder, tog dom med mobilen.

Nu sitter jag med en ansiktsmask i facet som har torkat alldeles för mycket, är helt stel i ansiktet, hahah! Bjuder på två fina bilder!





Jag ser bara allmänt stöd och scary ut, haha! Nu ska jag hoppa in i duschen sedan blir det sängen :)

Godnatt på er ♥


Kommentarer
Postat av: Jullan

hallå din rumpa :)

vad kostade det nu o ta bort naglarna?

pussokram o nyp stjärten !

2010-09-30 @ 10:53:09
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0