Beslutsångest!

Ååh vet inte vad jag ska ha på mig...!

Ikväll ska jag och några andra från klassen hem till Julia och ha det trevligt! Dock vet jag inte vad jag ska ha på mig. Allt ligger i tvätten typ, men har två alternativ att välja mellan. Tur det!

Idag efter skolan kom min underbart snälla kusin och hämtade mig efter skolan, lyx! Malin å Julia åkte också med, passade på att ta upp skoldatorn ur väskan och ta lite kort. Här är tre av dem ;)!







Försökte ta kort på vägen, men tog typ rakt upp i himlen istället.. haha!



Annars så sitter jag och fördriver tiden med att spela tvspel, hehe. Men nu får jag iaf stänga av datorn och så småningom göra mig i ordning :)

 Ha en bra kväll :) Pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0