Kanske dags för en uppdatering

Jag har verkligen inte ork till att blogga nu för tiden. Kanske har tröttnat? Eller bara är inne i en väldigt lång "jag-orkar-inte-blogga" period. Ingen aning faktiskt.

Idag har jag bara varit hemma och segat. Men vi tre tiden någon gång fick jag mig ett ryck och gick ut och tog en äcklig cykeltur, var heeeelt död efter det. Sedan gjorde jag även situps. Jag fick ångest för att jag hade ätit massa godis, hehe. Måste försöka börja röra på mig mer, hålla mig i form och dra ner på det onyttiga för annars är det jag som kommer rulla omkring i vinter. Nu jäklans ska magen bort!

Ikväll blir det i alla fall bio med sötaste Sanna :) Mycket trevligt! Ska se om jag kanske kan äta någon nyttigt inne på bion och ta någon vitamindryck eller något istället för cola och popcorn. hmm.. får se hur jag gör :)




Får som sagt se hur jag gör :)


Salt - Det är filmen som vi ska se på idag :)




Ha en toppen kväll!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Du, det hoppas jag med. Eller ja, vem hoppas inte att det löser sig snart? Det kvittar ju vad det än handlar om, man vill ju att allt ska lösa sig. Shit, vad logisk jag lät nu. Not! ;)



Visst är örhängena coola? Tyckte att de var så häftiga just för att det var skor, plus att båda två är likadana! Jag menar ingen är ju en robot, hur kunde killen som formade glaset få det så exakt?



Annars är det väldigt bra med mig, förutom att jag är så sjukt fundersam vad gäller skolan. Nu på måndag ska jag i alla fall börja min vecka på samhäll, så får jag se hur det går. Jag hoppas ju verkligen att jag kommer till rätta med klassen och så i alla fall, trots att jag kommer dit nu när det gått två veckor. =)



På tal om godiset och det här, jag har försökt tänka så jättemånga gånger, men jag klarar aldrig av det. Lycka till! :D



Kram!

/Beccy

2010-09-05 @ 01:28:23
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0